Lördag

Hej solsken!
Hur gott väder som helst ute idag verkligen och jag njuter av varje minut! Klockan ringde vid 8 så det var bara att gå upp, käkade en go frukost och fixade mig undertiden, sån åkte jag ner och jobbade till klockan 1, ska jobba imorgon med, gott med pengar :) Nu sen jag har kommit hem har jag och mamma legat och stekt hela dagen, lite färg har jag väl fått med den släpper väl lika snabbt, dock låg jag med armana mot magen så jag har en liten rand där, så jag är brun på mitten av magen men inte på sidorna, inte lika snyggt faktiskt! Kvällen ska bli super lugn, ska bara vara hemma och kika tv och så, ska ju upp tidigt imorgon plus att man orkar inget efter att ha jobbat och varit uppe länge, sen blir man typ helt slut efter å ha solat :) Imorgon ska jag vara med min antonio, om han kommer efter jobbet runt 1, så ska vi väl sola har jag bestämt :) sen ska vi dra ner och köpa jordgubbar och kanske smälta lita choklad så kan man doppa lite gott, underbart!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0