Lördag

Hejsvej!
gårdagen spenderades hos mormor, as gött! åkte från henne runt halv 9 till kållekärr, till runes, jobbade med jessica, var as gott att träffa henne eftersom att vi inte gjort det på länge!:) Sen åkte jag hem och piffade upp mig lite och sedan drog vi upp till farmor som fyller år idag, det blev god mat och gott folk :) Nu sitter jag här och höll på att tappa hakan då jag såg att klockan redan är halv sex! sjukt, trodde den skulle vara runt 3 :P får se hur kvällens blir, mår inte så bra på något sätt, blir väl kanske en hemma kväll med candy och eurovision song contest på teven, får se, har ingen lust till någonting i alla fall! Andreas frågade om det var fest förut, men det är jag inte sugen på!
Imorgon får jag se om jag kan lyckas dra med mamma till stan eller något, måste verkligen ha ett par avslutnings skor, kläder till 9ornas middag och lite andra stuf som jag vet jag ska ha, men anton har aldrig haft tid då vi planerat, så jag får ta en sista minuten trip med mamma..

Jag och jessica i grekland 07 :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0