Fredag

Redan fredag! sjukt vad tiden går snabbt, snart är det efterlängtade sommarlovet här! hoppas bara att vädret blir bättre, jag orkar inte med en sommar till med dåligt väder! fast när jag jobbar får det vara det :) hihi! NU är jag frisk, så gott som, jag har ingen feber, knappt någon huvudverk bara en aningen ont i halsen, men det går över, nu är vi posetiva! :) När Anton snart, om en timma typ slutar skolan ska jag hem till honom, först får jag åka förbi almölivs, måste köpa mjöl till våra pizzor vi ska baka, och godis, som vi ska äta undertiden! det är inte roligt längre för anton har blivit typ anti mot alla godissaker, så jag sitter där själv, mer åt mig kanske, kan även ses negativt :) inte bra till badsäsongen ;)

Tjenis!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0