Fredag

Känns som att jag gjorde ett inlägg för förra fredagen typ.. igår?
Har precis gjort årning mig, och förhoppningsvis kommer jennifer hit, så vet jag inte om hon drar med björn och de :) Annars idag har jag väntat på att anton skulle bli klar med sitt arbete så att vi kunde träffas, men han är inte klar än så det sket sig ju.. hehe, btw, mamma pappa och päronen i familjen jogen är ute på sjön idag och ska sova över i båten, jävla galningar! jag får ju vara hemma själv i alla fall vilket är gött!  åååh, nu kommer sis in med efterätt till mig, mums!

mig klar! haha..

Solong fuckers..

Kommentarer
Postat av: jenniferömar'

<3 söt är du!

2009-05-22 @ 19:25:47
Postat av: ^¨

Sötast!

2009-05-22 @ 20:52:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0