Från Clinique till Cliniderm?

Jag har länge nu använt min rengöring från clinique, men jag har på något sätt tröttnat, det är inte roligt att använda det när man måste lägga så himla mycket pengar på det, för det kostar ju en hel del, en kräm som jag använde där från som nyss tagit slut som jag använde för att jag hade torr hy kostade 400 kr, och jag kunde spenderat dom pengarna på roligare saker, och jag har ingen panik hy som behöver ett super medel för att den ska bli bra, för jag har helt okej hy och inte så mycket finnar, så jag tänkte pröva på apotekets, som inte är dyr alls! super bra verkligen :) så då tänkte jag köra på;
- Rengöring
- Ansiktsvatten
- Dagkräm
- Nattkräm
- Peeling

Sedan finns det nog mera sker man kan satsa på och pröva på med tanke på att det är ganska billigt :) . Men jag är inte säker på vilket jag ska satsa på än, det finns ju olika märken på apoteket också, det finns ju bland annat, Cliniderm, Vichy och andra märken, jag sitter nu och läser lite om de olika sakerna, kanon!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0