Fram till sommarlovet!

Okej, här kommer mina skoldagar jag har kvar!!
v21
Onsdag: Skoldag
Torsdag: Lediga
Fredag: Lediga
Lör-Sön: Helg!
v22
Måndag: Lediga (antons b-day)
Tisdag: skola
Onsdag: Johannas student
Torsdag: Skola
Fredag: Idrottsdag
Lör-Sön: Helg!
v23
Måndag: Skola
Tisdag: Skola
Onsdag: Skola (jag och anton 3 månader)
Torsdag: Skola
Fredag: Antons student
Lör-Sön: Helg!
v24
Måndag: Skola/Temadag
Tisdag: Skola/Temadag
Onsdag: Liseberg med 9orna
Torsdag: Komplediga, Middag med 9orna
Fredag: Skola, städa ur skåpen, lämna in böcker och nycklen
Lör-Sön: Helg!
v25
Måndag: KFdagen
Tisdag: SKOLAVSLUTNING!!!

Så, om jag bara räknar med vanliga skoldagar, ej temadagar och så, så får jag det till att jag har 7 riktiga skoldag kvar !:D

 

Kommentarer
Postat av: Björneee

Helt underbart! :D:D

2009-05-25 @ 22:48:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0