Foundation

Jag har länge nu funderat på att investera en ny foundation, den jag har är dock en jävla gud, tycker den är skit bra verkligen, men jag har på någon sätt tröttnat. När jag ser alndra, typ vänner använda sina och se resultatet vill jag också ha deras ju!:) men ja, jag är lite feg med att byta till en ny sort så jag inte vill bli besviken. Men det största problemet jag har med min foundation är att jag blir helvit i ansiktet på kort vilket är inget roligt alls, då man aldrig vill vara med på kort ju! Men i alla fall, jag har läst runt lite nu på internet och olika foundation, och den jag fastnat för mest, är en från m.a.c, som jag har velat pröva på länge egentligen, och nu jävlar :) Den heter Mac Studio Fix Fluid , den ligger runt 250 kr, vilket är as gött då min förra kostade 375 kr typ, fick ju ångest när den tog slut då man skulle lägga hela barnbidraget på den typ! Den estee lauder vill jag fan rekomendera, Jag har haft den mer än ett år nu, och är as nöjd (men måste pröva något annat också!) Och två andra som har köpt den är Johanna och Mormor, och de är as nöjda, när jag Jos hade den frågade folk vad som hade hänt med hennes ansikte, det var så himla fint ! Den foundation är så matt och det är redan mycket puder i den, så man behöver inget puder då man lätt ser översminkad ut, dra på lite solpuder och rouge bara!:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0