AJAJAJAJ!

Usch, vilken hemsk natt! När jag kom hem igår så började jag få skit ont i magen, jag hade haft det tidigare på dagen och kvällen, men det var extremt nu, men jag gick och la mig, där låg jag i två och en halv timme, vred och vände mig, sedan gick jag upp och sa till mor min, hon kom in med två tabletter och så la hon sig brevid mig och tröstade sitt stackars barn! Sen vaknade jag mitt i natten av att mamma somnat brevid mig, men just då visste jag inte att det var mamma, trodde det var anton så klart, så jag tänkte hoppa lite närmare och hålla om honom, då jag såg att det var mamma som låg där, haha! Glädjedödare typ :) 

Nu har jag tagit mig en dusch och slagit mig ner här, har fortfarande ont, usch PANIK! Kan ju passa på att berätta lite om gådagen:
Jag och Jennifer drog senare till Niclas, där träffade vi Anton och hela det gänget och massa annat folk, jag hade ingen bra dag kände jag, haha! men men. Väl där stod vi och snackade med dom ett slag, jag var dock inte där så länge, dorg halv 12 eftersom att jag skulle upp och jobba idag, men icke! jag pallade inte jobba när jag har så ont osv. uschnej!
njöt inte rikigt så här mkt inatt!

Kommentarer
Postat av: jenniferömar'

stackarn, hoppas det blir bättre snart min vän! <3

2009-05-09 @ 11:35:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0