vilken härligt dag :)

Hej på er!
Har precis kommit hem, började med att stiga upp 07.45 och stack kl 08.00 ungefär, grymt snabbt jag äter och tar på mig va? ;) för att vara tjej i alla fall! åkte och hämtade upp kicki och vi drog till skolan. Senare bestämde sig Jag Jaqe och Fanny att vi skulle åka ner till Låka och fixa lite kort till våran inlämning i bilden. Så har precis varit där nere, och solen var framme och vi fotade :) redigt gött! lägger in bilder senare antar jag! :)

Gårdagens kväll, (om det nu är så man säger?) var mysig. jag och anton tittade först på andra avenyn. Allt som händer är så logiskt nu tycker jag, måste bli en uppryckning! fast å andra sidan känns det som att allt redan har hänt. senare såg vi klart på en annan film som vi inte hann klart i söndags. kom faktiskt inte riktigt ihåg vad den hette.. Sen myste vi resten av kvällen tills jag var tvungen att åka hem.

Såg Patrik 1,5 i lördags, shit! jag tyckte den var grym, haha! jag tycker väl att dom flesta filmer är ganska bra ifs. jag började till och med gråta ;) citat av benjamin; 4 av 5 tosters.


Kommentarer
Postat av: Anonym

Haha grymt

2009-03-18 @ 19:14:19
Postat av: A

Du har glömt en viktig detalj från helgen ;) Om något som var lila, eller va det vit?

2009-03-18 @ 19:42:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0