våren är häär :)

Hej alla söta barn!
shit vilket gött väder vi har idag :) sitter på altanen och steker nu, as gött här inne eftersom att det är inglasat så solen har stått på hela dagen :) kom nyss hem från skolan. Helt okej dag, hade hemkunskap på slutet, gjorde vofflor och rulltårta, det belv en succé! Pratade massa om helgen, som förhoppningsvis ska spenderas med brudarna, så ska vi käka gott dricka gott och snacka ... gott? inte helt fel:) har inte blivit mycket alls nu, ska bli gött att ta igen det. har inte druckit sedan nyår, så är rejält taggad. Så får vi se vad som händer senare, kanske drar ut om det är en fest som lockar!

Nu hade jag tänkt att sitta här och mumsa i mig mina rulltårtsbitar och lyssna på min nya favorit låt (den nedanför) Ska iväg snart, eller sen när anton har slutat skolan. så antar att det blir en myskväll men andra avenyn som båda såklart följer! får väl köpa med mig lite gotta också, känns inte bra detta, fan va man käkar godis varje helg nu asså! Äter massvis när jag och anton ser på film, sen på morgonen, äter i alla fall jag upp allt som finns kvar(och det är mycket) medans anton sover, jag måste ju roa mig på något sätt :). ska nog fan ta tag i min kondis snart också, men jag sitter nog kvar här ett bra tag till ;)


Härlig vårbild som togs förra året.

Kommentarer
Postat av: soffyyy .

hihihi mysig bild :) , Vi köör feting go pizzza eller något gött:D

2009-03-18 @ 14:56:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0