Trevlig kväll :)

Godmorgon på er alla!
jag har precis kommit hem nu och sitter och äter tacos och dricker påskmust, jag tycker inte ens om det? Det är faktiskt inte gött alls :P.. Har varit hos anton, eller ja  sov där inatt eftersom att han bor granne med sofias syster. så gårdagen;
Efter skolan drog jag och kicki in till std, mötte upp sofia och kikade lite, sen när vi fikade tog jag en glass, för att verkligen känna att sommaren var på väg ;) .. sen drog vi hem, jag tog en snabb dusch och fixade mig, då kicki hämtade upp mig hon övningskörde och var en talang ;) Vi åkte och hämtade pizzan och drog till sofia, där nina natha och sofia väntade, vi åt gott drack gött och ja, vi snackade gött med ;) Sen drog natha och vi fortsatte att dricka lite smått, men jag var inte de mista sugen asså! så trött på cider så det finns inte. Sen typ däckade kicki och jag, sofia och nina var slöa som fan ;) så ringde anton som varit på HK och kom förbi, så drog jag med han hem sen, han somnade typ på 2 sekunder och innan hade han ba "aaa, jag ska hålla uppe dig hela natten och blablabal..:"  Yeah sure! på morgonen så var inte anton lika pigg, usch stackaren :) Jag ringde pappa och han kom för att anton skulle ha match med hans små killar som han tränar och sedan på kurs. och nu är jag hemma! konstig nog känner jag mig bakis, vilket jag aldrig gör annars? Galet :) nej nu ska jag nog ta en dusch och sen en powernap :) komemr nog lite bilder senare :)

P&K!

En go sommarbild på sofiprop :) tack för igår <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0