Tips!

Är ditt hår tunt och risigt? Är färgen utan glans? Om dina naglar dessutom delar sig och bryts kan det bero på att kroppen saknar viktiga näringsämnen. HÅRKONTROLL är ett kostillskott komponerat för att ge hår, hud och naglar bästa möjliga näring i form av vitaminer, minerler aminosyror och spårämnen. Helt enkelt viktiga byggstenar för hår hud och naglar.

Har du som jag(eller ja, jag hade) klyvna naglar, så fort dom börjat växa lite så klyver dom sig och man måste fila ner dom, hur roligt är det då? jag ville verkligen ha snygga och långa naglar, då läste jag att det finns en produkt som heter hårkontroll, som finn på hälsokosten vet jag, så jag gick ner och köpte det, tror det ligger på kanske 150 kronor, vilket inte är mycket alls, när resultatet blir kanon! en ask räcker i 2 månader, då man ska ta två tabletter om dagen, en på morgonen och en på kvällen, jag har haft mina i kanske 2-3 veckor nu, och oj! jag märker verkligen resulat, mina naglar blir till och med starkare och jag kan inte böja dom lika lätt som innan då dom var som gummi. Med detta resultat tänker jag absolut fortsätta med detta :)
Prova, ni blir inte besvikna!





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0