Tidningen!

Märkte för någon vecka sedan att jag har varit med i tidningen, wiho! Var för modevisningen :) Måste ta reda på vilken tidning det var, tog kortet från lärarrummet så satt det uppe på väggen :)
                                                           
Jag Joppe och G går för Dixon i stenungsund,

Vi igen :)


Har typ pluggat hela dagen, eller ja några timmar i alla fall! somnade på altanen direkt när jag kom hem, gott var det :) Såg på andra avenyn nyss också, så precis när Ronald fick (ja vad var det för något) på sig och svimmade, tog  jag snabbt upp mobilen och skrev till anton "ofta xD" och någon sekund efter skrev han "Haha, detta ballar ur" och jag trodde han var snabb som fan på att svara på mitt sms, så så skriver han efter 10 sek kanske "Haha, samtidigt :P fan va oseriöst det är nu" hoppas ni ler lite nu för det var faktiskt lite roligt ;)
 Nu ska jag sitta här ett tag till, sen dusch, borsta tänderna och sedan sova igen! om jag somnar är ju frågan!

Kommentarer
Postat av: katrin ekberg

hihi min bild längst ner ^^

2009-05-18 @ 22:33:03
URL: http://katrinekberg.blogspot.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0