Snyggt

Nellie har precis fixat min blogg från ful till snygg! haha, tack sötnos :D

för övrigt kom jag precis ut ur duschen, duscha är typ det goaste som finns och jag är nog den lataste som finns, varje gång jag ska tvätta av mig sminket ställer jag mig i duschen, för jag orkar inte bara tvätta ansiktet, lika bra att köra hela kroppen :) dock inte bra för mitt hår, jag har super slitet och inte alls snyggt. Så nu har jag bestämt mig att jag inte ska platta håret mera, och inte ha uppsatt, vilket jag alltid har så et har slitits jätte mycket där som jag har tofsen och så. Sen om håret ska växa mera och så, ska man bara duscha det 2 ggr i veckan. så nu jävlar ska jag få fint hår :) bara det att mitt hårserum är slut :( så får åka in och köpa nytt :)..


Resultatet, vad tycker ni? visst är Nellie duktig ?:)

 
jag fick ta liten, för annars fick inte hela plats, men ni ser ju där uppe ändå ;)

Kommentarer
Postat av: nellie svedholm

Hihi det var så lite så! :) <3

2009-03-16 @ 22:59:43
URL: http://nelliesvedholm.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0