Nytt försök!

Ja, mitt förra försök att blogg typ, nästan dagligen gick ju ingevidare asså! men jag börjar igen nu, får hoppas att det går lite bättre i alla fall, känns mera som att tiden inte räcker till.

Idag är det måndag och studiedag, sjukt härligt asså! så jag vaknade runt 11 kanske, utan anton :( men tillslut kom jag upp och gjorde mig en frukost, det blev lite fil, mackor och en chokladruta. egentligen tycker jag inte om att äta frukost, det känns som att det inte finns något att välja mellan, det är ju alltid mackor liksom, man tröttnar ju! och jag som är gluten, tröttnar mera. Jag klarar väl mig, men hur läskande är det inte att få äta en stor macka med riktigt mjöl i, eller hamburgare, pizza, pasta osv. men jag får nöja mig med mina matprodukter :)

sitter i köket nu och har precis läst den nya veckorevyn, grym tidning tycker jag, men jag blir så himla sugen på att shoppa varje gång jag läser i dom, kläder, skor och smink så klart! Jag vill prova allt inom smink, så fort det kommer en ny foundation, löspuder, kanske kompaktpuder eller något, så vill jag ha det och bara strunta i min sminkväska totalt. jag är riktigt sugen på att prova på I.d:s smink, som bara innehåller mineraler och är skonsam mot hyn, känns mycket bättre att lägga något som är bättre för hyn, än en fet foundation som kanske täpper till och så, får ångest ibland när jag sminkar mig, att jag ska lägga allt sådant i ansiktet, men då väljer jag hellre att lägga lite mindre när jag känner att jg har en dag som jag sovit bra och har en ganska bra "hydag". Men id är ju ganska dyrt, ligger ju runt 400 kronor och om man väl ska ha det, måste man ju köpa borstana till, som också kan ligga runt 300 kronor, det är nog bäst att jag väntar tills jag får sommarjobb, då jag kan slösa lite:)


mmm, ge mig!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Dåligt att vakna utan han Anton ;)?

2009-03-16 @ 21:30:04
Postat av: G

Dåligt att vakna utan han Anton ;)?

2009-03-16 @ 21:31:10
Postat av: rebjos

Ja det vill jag lova att det var:D

2009-03-16 @ 21:32:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0