Mysigaste helgen!

Hej alla glada barn :)
kom precis hem, varit hos anton sen lördag morgon tills nu, och oooj vad jag har haft mysigt!! Inatt så mådde anton inte bra alls så jag fick ligga och klia han på ryggen, pussa på han och ta han om han hela natten, men det var mysigt! sen sa han dock stup i kvart, "jag är vaaarm!"  "nu är jag kall!" Idag har vi legat och kramats hela dagen, innan jag åkte såg vi på Håkan Bråkan och Josef ;) eller ja, jag gjorde, anton somnade ....

Nu sitter jag här och äter ananas, sådan där som växer (okej, där lät jag dum och blon, men jag menade inte en på burk utan en man skalar själv) Och ska snart krypa ner i sängen och mysa, jag är super trött!


Det var askul när vi var påväg hem från Norge, så vaknade jag och såg att det låg en chips påse i bilen
Reb: ÅH! Är vi i sverige ?!:D
Sof: Rebecca, läs!
Reb: eeh, aha!

Kommentarer
Postat av: johanna

Färsk annanas annars:)

2009-03-31 @ 09:39:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0