Min lilla modell!

Har precis sminkat och fixat min lilla kusin, och tar bilder :) hon hjälper mig med mitt bildarbete som ska in snart, så har inte tagit så "gulliga bilder" det är mera så där, le, le inte, le, le inte! så ska jag klippa ihopp ett när hon ler och ett när och är lite mera seriös. så snälla peggy gilla mitt arbete! Här kommer några söta bilder :)

 

Ikväll, ska jag träffa anton hoppas jag på, får inte tag på han nu, men han lär väl höra av sig när han är klar eller något liknande :) är det någon bra på tv idag? någon go rulle och masas godis hade inte suttit fel, och underbart sällskap ofcourse !:D

Kommentarer
Postat av: Anonym

va söt :D

2009-03-21 @ 16:12:04
Postat av: rebjos

Ja hon är supersöt :D

2009-03-21 @ 17:03:33
Postat av: Sv: Casandra

2009-07-11 @ 20:52:15
URL: http://mikaelasinipuro.blogg.se/
Postat av: Mikaela [SINI]

heter hon fanny och bor i lilla edet? :) annars är hon väldigt lik en annan!

2009-07-11 @ 20:53:23
URL: http://mikaelasinipuro.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0