lördag

Lillellillekleeena anton har gått och blivit sjuk, så det blir ingen bio. Så jag åker hem till sjuklingen och tar med mig en film så får vi mysa till den, så blir det bio nästa vecka eller något liknande istället :) Blir nog män som hatar kvinnor då, sägs att den är grym :)

igår va jag och mamma taxi, jag hade inget för mig så åkte med henne när vi först körede in johanna till std, sen hem. senare körde vi in staffan pappa och björn till baden och påvägen hem sjöng vi som bara den, bra lät det nog fan inte, det gick bra så länge vi sjöng lågt, men när det var till å skrika fick vi små 14 åringa killars röst ;) fyfan! haha :)


jag i hemsedal :)

Kommentarer
Postat av: nellie svedholm

Tack för tipset rebecca! :D Jag tycker inte heller att affärens shampo hjälper ett dugg. Så nu ska jag vända mig till frisören istället! pusspådig<3

2009-03-29 @ 19:02:25
URL: http://nelliesvedholm.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0