Just det ja!

Oj vad jag känner att jag har mkt att berätta idag! naat, jo men jag glömde ju att berätta om min kväll igår. Jag gjorde snabbt iårning mig och drog till Anton, där jag fick veta en hemlighet av sofia (hih) Sen frågade Anton om jag ville ha choklad, och han såg på mig att jag ville, mummmmaaa :) Sen kom han in med en film som han snodde av ia och la den under sängen då man hör henne komma utanför dörren, så låser anton snabbt dörren och jag ligger i sängen och äter godis och fattar ingenting, så hör jag dom hålla på, så tar anton upp filmen och ba, ia jag kan inte prata med dig just nu (läser på baksidan va filmen) men om 78 minuter kan vi snacka om det går bra, och jag ligger i sängen och as garvar, sen så öppnar han och hon vill ha filmen, så säger han "men du kan få choklad om vi får låna den", så tittar han på mig, så har jag precis ätit upp den och har hamsterstora kinder! öööh, neej du kan få datan istället ! Dock vaar det inte värt besväret, för 14 suger, var inte så himla bra som jag tidigare tyckt, vi spolade mest! sen åkte jag hem :( och somnade! Det var ju kul att veta det inte saaant ?!;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0