Hejhopp!

citat av livet enligt rosa "Hej alla fans!"
idag har jag varit i stan med jos, vi har shoppat :) gött väder var det också när vi satt och fikade, eller ja med en glass till hands :). Jag har köpt ett par skor, kawasaki vita, finns nedanför ;) haha! och ett vanligt linne inne på GT. Johanna köpte ett par jeans och ett par skor, och provade massa balklänningar, åh vad jag också vill ha det :( man känner sig ju som en liten prinsessa! :) lyckad dag annars :) sen åkte vi till mormor och käkade, till efterrätt fick dom någon go paj, medans jag fick en lite chokladkaka typ ;) . Sen åkte vi hem och jag drog till anton, så nu sittter jag här och är super social!

Imorgon så blir det rajraj! whio, Nina snackade om att vi skulle ha något tema, men vi är ju bara 4 st eftersom att vi ville vara lite ensamna och mysiga, hih! förslag någon? på tema asså! så först så blir det skolan, såklart! slutar typ halv 2 vilket är skönt :) sen drar nog jag och kicki in och shoppar lite till, eller ja, hon ville det i alla fall, jag är typ pank nu! illa.. :( Sen blir det hem och fräscha till sig, sen till std igen, till sofias systers lägenhet, där vi ska spendera en del av kvällen :) Hoppas att det blir en toppen kväll!
nu sitter anton och komenterar "skriv att du ska bli jätte full och däcka innan 8 för att jag har 7.0 cider, jätte många!!!!!!!"
Yeah, sure, jag behärskar mig :D

Hejsvej, snygg tjej!

                                                            Nu ska jag pussa ihjäl anton :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0