Estée Lauder

Pappa kom nyss hem med posten, så läste jag genom den nya kiks tidningen vi fått hem, så såg jag att estée lauder hade fått en nya mascara, så jag läste om den, ska skriva lite, jag tyckte det vad ganska roligt:
"..Estée Lauder har uppfunnit TurboLash All efects Motion Mascara, världens första super-effektiva, vibererande mascara."
och detta gör den;
"Genom bara att skruva en gång och därmed öppna upp för en helt ny barnbrytande mascara som skapar det fransar du alltid önskat dig"

Min tanke; Jag tycker det är ett bra märke, använder deras foundation också, men att dom kan komma på allt! en vibererande mascara! jag tänker bara att den kommer åka rakt in i ögat och göra allt kladdigt och att den kommer viberera vid helt fel tillfelle så att man stöter till något, men sen vibererar den väl inte så sjukt mycket som den gör i mina fantasier, men jag vill på något sätt testa den, vem vill inte pröva på något som aldrig funnit förut !;)


Kommentarer
Postat av: .

Haha, jaa.. det kan man kalla annorlunda mascara ;)

2009-03-27 @ 20:39:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0