En ny dag, nya möjligheter :)

Godmorgon!
Nu har jag precis stigit upp, pappa kom in och väckte mig, fast det var inte han avsikt, han skulle bara hämta något eller ngt liknande :). Gårdagen var go ;) Anton skulle plugga på hans läxa tills idag, så jag var hemma med mamma pappa och våra gäster. Det brukar väl inte alltid vara överdrivt roligt, men igår va det rikigt gött! Jag och farbror satt och diskuterade musik, så drog jag på massa låtar på min mobil, och så satt vi och sjöng hela kvällen lång! det var gött med lite svenska favoriter som, jag ljuger så bra och kung i baren:)

Idag, ska jag fan ta tag i mitt pluggande, mkt snack liten verkstad... Men jag glömde massa viktiga papper i skolan, men jag måste! Så det blir väl dagen typ antar jag :) Har cp mkt nu som ska in innan påsklovet, bl, Noinlämning, Teknikinlämning, Bildinlämning, Skriva om en engelsk bok som jag inte ens börjat läsa, och sen nationella nästa vecka också! kom och ta mig låååångt här i från! Gött med lov snart i alla fall :) kommer ju dock inte spenderas överdrivet mkt med anton ... :( men det tar man igen en annan gång :).


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0