dålig uppdatering? / Pratar i sömnen ..

Sofia tyckte att jag skulle slänga in ett inlägg, hon tyckte att jag var dåligt på att uppdatera mig antar jag medans anton säger att jag nu är besatt av min blogg. Jag får väl köra ett inlägg om kvällen!

Jag och Jos hade lite småtråkigt, så vi åkte till ICA och köpte oss en stor påse godis och hyrde en film på statiol. Johanna erbjöd sig till och med att betala om vi såg den nya Wallander(trodde vi) när vi kom hem märkte vi att filmen var på engelska, vad är detta?! jag pallar inte se klart, och johanna ligger kvar och snackar i telefon, kan inte tänka mig att hon är speciellt inne i filmen asså. Har fått några bilder nu av alla, har nog inte fått dom bästa som togs i slutet då solen sken som bäst :) tänkte lägga upp två ist för många idag, så kör jag flera imorgon istället.

Imorgon är det skolan som vanligt, har typ 4 lektioner, HK, NO, mat, SV BILD sen är dagen shlutee :) så åker jag hem antar jag så kommer anton lite senare. han ska på kurs imorgon för att han har fått jobb idag, grattis babe! :) Han lär väl narra mig som vanligt för att jag snackar i sömnen, haha! fan att inte han också sov, så kunde han slippa höra mig ligga där och snacka. men det är faktiskt jävligt roligt när man hör vad man senare har sagt. Det har ju varit några morgonar då man satt sig vid frukostbordet då mamma berättar att jag snackat eller gått i sömnen. en gång kom hon in til mig då jag låg och snackade sims/kinesiska, sen började jag babla om modevisninge och sa "du vet sjalarna dom hade på modevisningen, man skulle tagit dom och klippt ett hål längst ner på dom, visst hade det varit fräckt?" en annan gång gick jag upp mitt i natten och frågade efter mormors telefon nummer, och en annan kom jag in till dom och skrek "VARFÖR ÄR JAG GLUTEN?" haha, allt händer i k-town, im i right ?;)

Gud va ni tjejor är bra! :)
                                      


och en på mig, mitt face ser dock lite knepigt ut!







   

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0