Dagen

hejsan i lingonskogen
Nu sitter jag i skolan och har NO, jääätte roligt, ska göra ett arbete om matspjälkningen, finns inget bättre än att få reda på alla detaljer ;).

Har några lektioner kvar nu, sen slutar jag, då jag och kicki ska åka moppe till std, vi lär dö av kallhet!!! Får se om vi hittar något snyggt! Ska till sofia sen, känns som att jag berättat det typ 10 gr, men nu vet ni väl det verkligen ;) Jag är taggad!

I morse vaknade jag av fåglarna utanför fönstret, det kan ju vara mysigt och så, visst! men jävlar va jobbigt det var eftersom att jag ville somna om. Kunde dom inte sjungit en vaggvisa ist för att skrika någon dålig sång!

Antar att jag inte bloggar mera idag, lägger in ett imorgon om kvällen som varit och bilder, antagligen vad jag ska göra på lördagskvällen också :)

TjingTjong, flaggstång!

För er som inte fattade, så var det dessa skor jag går runt i nu ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0