dagen!

hej alla snyggingar!
Kom nyss hem, varit i skolan hela dagen, och dagen har gått ovanligt snabbt! skönt asså :) så himla gott när man sitter på lektionen och ser att efter fem minuter, slutar vi, och då är det helg! visserligen är dom 5 minutrerna fööör långa, men ändå :) Jag och Pontan skulle varit idag, men han skulle vara med Fanny istället, svikare :( Men är glad för eran skull, super söta ihop:) så, vad blir kvällens planer?

Imorgon ska Jag och Anton ha en mysdag, hoppas det blir bättre väder bara, vi ska in till stan, får se vad som händer där. Blir väl att kika lite ( vilket jag inte kommmer klara av eftersom att jag inte har några pengar till det, och när man har bestämt att man ska lägga pengarna på annat, hittar man självklart 10 tals plagg som man blir helt förälskad i! Sen blir det väl kanske en mysig fika, eller att käka på något gott ställe :) kanske bio, någon som rekomenderar en bra film?



Härligt bild, Athene förra sommaren :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0