D-d-d-d-d-da-dag-dagens!

DAGENS VILL HA: Massvis av pengar!
DAGENS KLÄDSEL: Jeans, linne och en tröja
DAGENS FRISYR: nersläppt med ett diadem
DAGENS LÅT: fanns bara ramsor idag :)
DAGENS PLANER: nu ska jag ta och göra mig en kopp the, sen sitta här och läsa folks bloggar!
DAGENS SAKNAD: inget speciellt..
DAGENS DUMMASTE: kicki drog säkert någon dum komentar! ;)
DAGENS MISSLYCKANDE: hålla humöret uppe ibland kanske ^^
DAGENS DROG: För mycket sömn
DAGENS KÖP: Tuggiis :) och s-märken
DAGENS GODIS: cola s-märken, my love!
DAGENS HUMÖR: från och till asså !
DAGENS CITAT: "tanken var att jag skulle tänka en annan tanke, så kom jag å tänka på den tanken jag inte skulle tänka.."
DAGENS ROLIGASTE: HAHA, när vi kom på i klassen, hur FUL denna ramsan är "Ole dole doff, kinke lane koff, koffe lane binke bane, ole dole doff"

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0