09-03-31

Hejsan LarsOlof!

Kom precis hem, varit hemma hos mormor och käkat, det var typ revben, potatis gele och sås, mums! till efterrätt var den denna godingen som serverades;

Mums, vilken smaskig tårta va? :)

sitter och äter lite av min och kickis drömrulltårta som vi gjorde i hemkunskapen, dock gjorde vi allt helt fel! katastrof, men den går att äta, bara det att ibland smakar det salt? och några i klassen sprang runt och slängde salt på allas färdiga grejer, så jag misstänker att de har gjort det på våra med, dåligt :)

Hade nationella muntligt idag, jag kan inte snacka när en lärare är med, jag börja mera stamma och får inte fram det jag vill säga, helt värdelöst! kunde det inte suttit en snygg engelskman där ist, mkt lättare hade det varit då ju!:)

2söta bilder under veckan och någon vecka innan ;

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0