09-03-25

Hejsan:)
Vaknade med att Pontan ringde och väckte mig, jag fög upp ur sängen och trodde jag hade försovit mig typ, men det var lugna puckar !:)  Efter maten åkte massvis i klassen iväg till almölivs för att köpa candy som gjorde oss pigga för nationella, det gick as kasst för mig, lär ju stå IG över hela pappret! När jag väl skrivit klart, läser jag uppgiften igen om saer att jag gjorde helt fel xD men jaja, hoppas linda har en bra dag och tycker att mitt arbete är strålande ;)

Nu ska jag pluugga... men snart klar med tekniken, No:n och bilden i alla fall, en bit på vägen ;)

En söt bild för snart 3 år sedan, johanna slutade 9an och jag 6an! åh jag vill också gå ur 9an snart! men ändå inte, vill inte lämna min puckade klass som jag delat varje dag med nu i 3 år, har haft så grymt kul med er, athene var bäst!

Solong!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0