Torsdag

Vi var lediga, så jag och Anton drog in till stan på morgonen, han köpte ett par solbrillor och jag fixade 4 st clips till löshåret, sen gick vi runt och kika och fika :) Märkte att jag hade mkt bråttom, hade en timma på mig att sy löshår, locka det sminka mig och fixa, så allt blev ganska dåligt, vi han inte fixa löshåret klart så det blev inte som jag tänkt mig, blev ganska konstigt! haha, men men, sen åkte vi till skolan och tittade på framträdanden, nice work! Sen åkte vi vidare till mifddagen som hölls på harrys i std, där fick vi god mat och underbar underhållning, kvällen slutade med att alla 9or stod på golvet, dansandes och sjungades till sköna låtar alla kunde, kunde inte blivit bättre! eller jo, om alla varit dragna ;) Bilder kommer om jag får tag i de :)
Bild från Ninas blogg på mig och kicki :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0