Tisdag

Vilken meningslös skoldag! man känner verkligen att det börjar bli sommarlov, på lektionerna ger lärarna ut korsord och det finns verkligen ingenting annat att göra för att allt annat är redan GJORT! så himla skönt är det, men ändå meningslöst, sudda böcker tröttnar man på snabbt :) Sen var våran hemkunskap inställd, så jag och kicki sket i sv/eng så vi slutade 11.45, redigt gött! Jag drog hem till anton som dock inte hade hunnit komma hem, de va i std och köpte en slips till hans bal idag. När dom väl kom gick vi in och var helt cpiga som vanligt, sen var han tvungen att fixa sig, så stilig blev han i kostym och grejer! :) Jag for hem och nu är jag här och dunkar sommarmusik på högsta volym!!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0