Tisdag kväll/Onsdag

Tisdag kväll Drog till Anton runt halv 9, eller något, drog sedan till time och köpte godis och hyrde film till sofia och sofia. Svindyrt med lösgodis på tappen, köpte ganska lite för typ 40 spänn :P  kanske inte är mkt så men med det lilla var det jätte mkt! haha
sen åkte jag hem till möckborn, såg fotboll, sverige - ? haha! svergie vann i alla fall, sen gick vi och la oss, härligt :)

Råkade ta en bild inne på time när jag snackade i telefon med anton, men den blev ganska cool såg jag sen ;)


Onsdag Vaknade hos anton, han kom precis hem från jobbet när jag vaknae, runt 12 kanske? kommer inte ihåg :P seen la vi oss ute och solade, men jag fick typ panik eftersom att det var så jäääävla varmt :P men nu ska vi inte klaga, en söt bild på jennifers bränna ;) ;

stackaren, fick ett sms från henne i morse "jag ligger i min säng med isbitar under mig" haha, då fattar man att det där gör ont :( ;)

Åkte sedan till mormor, skulle hjälpa henne med hennes nya mobil, gissa om jag blev avis, den var ju skit snygg :( skulle lägga över bilder från den förra mobilen till den nya, när vi väl hade gjort det drog vi till larsgörans och käkade glass, där var mor och far också :)

8,1 megapixel, inte illa :)

Kommentarer
Postat av: jenniferömar'

HAHA .. min bränna är då fan inte snygg ! ;D

2009-06-25 @ 21:17:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0