Tisdag

Först var det skolan som gällde, efter det åkte jag hem till ant, hela familjen är typ sjuk, inte roligt, men jag har klarat mig än så länge ! Jag somnade i soffan direkt när jag kom, låg väl där typ en timma eller två, sen drog anton på match och jag och iaa satte igång sims 3. dock så typ var vi helt värdelösa fast i detta fallet skyller vi på spelet :) Imorgon är det Liseberg med 9orna som gäller, dock ska det typ regna, men det finns inget dåligt väder bara dåliga klääääder!

Ska sova hos anton inatt, på morgonen ska jag och kicki sola med tanke på att vi inte börjar för än kl typ.. 12? Jag behöver ingen sovmorgon heller eftersom att jag inte kan sova länge på morgonarna ändå, tyvärr! Sen blir det Liseberg som sagt vi kommer typ hem sent, vid 11 någonting så är vi lediga på torsdag, redigt nice :)

Jag och sofia var nere på almölivs förut och skulle köpa lite gotta och cola till ant, vi köpte den nya chokladen som har kommit, marabou sommar heter den, den var faktiskt sommrig, det var choklad med jordgubbar i, smaskens!

KISS!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0