Söndag/Liseberg

Min söndag spenderades ännu en gång inne på Liseberg, med idag med annat folk, Ante Jos och Lillkusin Fanny, nice! vi vandrade runt är inne och åkte massvis avgrejor, spelade och vet ni? Ante vann stjärnvinst i Marabou choklad :D haha! I slutet så gick vi upp fö att se Panda bion, och där uppe fanns en Ben and Jerry bar :O gryyymt! vi köpte oss kulor som vi satt och smaska på, jag var redan så mätt så för min del blev det bara en kula mlev i denna smaken;

"Kolaglass laddad rejäla bitar av chokladdoppad kola och virvlar av krämig kolasås" 
Min nya favorit :D
Senare var det dags att åka hem, vi hämtade även upp Anton på vägen, väl hemma la sig alla på en gång typ, och somnade superskönt :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0