Snyggast !


såhär snygg är jag, osminkad med en jävla turban på huvudet :) Vänter på att skölja ur min hårinpakning, kunde inte hålla mig för att prova det ;) det luktar super gott :)
dagen lite: Vaknade hos anton, han kom hem hade varit hos tandläkaren, så han väckte mig typ 11-halv 12, vi gick upp och satte oss i skuggan på altanen och åt glass, mysigt, sen låg vi och kramades och tog farväl, den åkte jag hem när det stod med resväskorna vid dörren, så nu kommer jag inte se fam mööööckborn förens på... fredag eller torsdagkväll, underbart :) noot, haha!
nu är jag hemma, funderar på att få tag på jennifer och fråga om vi ska fixa hennes hår idag också, jag måste ju öva mig ;) vi ska först köra en avfärgning, sen en brun färg och sen på det ljusa slingor, så det blir inpackningar för henne med sedan, hoppas det blir bra nu bara :)

Kommentarer
Postat av: jenniferömar'

haha söt du är !

jo jag tänkte på en grej, var gör du imorgorn kväll ? vi kanske kunde ta och förga mitt hår då? logga in på msn , :)

2009-06-30 @ 22:12:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0