Onsdag/Torsdag

Vaknade hos Anton, han kom senare hem typ en timma efter att jag vaknat och hade klarat halkan, gött :) helt ärligt vet jag inte vad vi gjorde, eller jo! Senare på kvällen drog vi upp till myggenäs skola och spelade fotboll, jag ägde! men sen stukade jag foten och fick syn på en linbana :D jag åkte typ den 20 gr, sen drog vi hem och tittade på big brother, gick sedan och la oss och sooooov, nästa dag, idag så... har jag spelat massvis av sims, men det har typ laggat hela tiden så jag gav upp, myste med anton istället. Jag åkte hem senare vid.. ja typ 6 eller något, har bara mys lite och så, är trött och jag måste vila upp mig för imorgon, hih! Imorgon är det ju Midsommarafton!
Midsommar förra året hos mig :)

Kommentarer
Postat av: sofiaeliasson'

vad ska du göra imorgon sötis? :)

2009-06-19 @ 01:01:39
URL: http://sofiaaeliasson.blogg.se/
Postat av: SHEERBLONDES

Hej!



På våran hemsida testar vi skönhetsprodukter och ger tips.

Du får jättegärna ta en titt & hoppas det är OK att vi lämnar en kommentar!



/Alicia & Tessie

2009-06-19 @ 01:07:34
URL: http://www.sheerblondes.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0