Onsdag

Först var det skolan på maten åkte jag och kicki till robbans och delade på en kebab-tallrik svin gött!  sen åkte jag till anton en sväng, fixade löshår av iaa och sen åkte jag hem och fixade mig lite, dog upp till sandra som hade stundentmiddag, trevligt :) Där fanns även annie och balonger som man gör typ figurer av, vi var fruktnsvärt kreativa och gjorde oss några gubbar ;)


Talanger, inte sant?

Sen åkte vi hem, jag bytte om och drog sedan till anton, han hade världens finaste överaskning till mig, vi gick ner till källaren, där var det uppdukat med glass, jordgubbar och andra läckerheter, och på bordet stod även massa tända ljus och tre stycken stora rosor som menas 3 månader <3 Vi myste och åt av de goda jordgubbarna, senare la vi oss i soffan och myste, men som vanligt slocknar jag! haha, jag var nog inte lika romantisk ;) Sen gick vi och la oss, mysigaste dagen på länge!

Kommentarer
Postat av: Nina Langemyhr

Jag började ju gråta nu när jag läste det om överraskningen.. så gulligt! :)

2009-06-07 @ 18:15:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0