Ojojoj

dålig jag är på att blogga, funderar på att lägga ner den !:P
I söndags jobbade jag först på morgonen slutade sedan vid 4a, drog till anton och myste!
Måndag vaknade hos anton, myste på stutsmattan på morgonen med päronsplit, svin nice :) sen kom pappa vid halv 3 och hämtade mig, vi åkte till vårdcentralern, väl där satt  vi och väntade i 2½ timmar innan det var våran tur, jag dooog typ :O sedan fick jag gå in, snackade med en doktor lite som sa att jag var lite sjuk :( men fick gå till apotket och fixa tabletter, så om 5 dagar är det over :)
Tisdag Vaknade av att jennifer hade skickat sms, vi bestämde oss för att dra ner till låka, fick med oss grabbarna också, jag har bränt mig på kinderna och jennifer över hela rygggen och bena, haha! nice work ;)

Kommentarer
Postat av: Anonym

ja jävlar vad jag ser ut nu .. haha .. imorgorn blir det framsidan .. sen är jag nöjd ! ;D <3

2009-06-23 @ 22:47:08
Postat av: sofiaeliasson'

Va du på låka? såg dig inte? :O

2009-06-24 @ 01:09:42
URL: http://sofiaaeliasson.blogg.se/
Postat av: Anonym

nä, lägg inte ner bloggen!

2009-06-24 @ 10:57:28
Postat av: Anonym

lägg inte ner :D men börja med mer bilder!

2009-06-24 @ 11:23:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0