Min helg!

tänkte skriva lite kort om helgen eftersom att jag inte orkade igår :)
Fredag; student som sagt, lägger in lite bilder nu så får ni se ;)




Lördag, åkte först in till Jysk och köpte en ny data stol, den andra hade inget ryggstöd, haha!  Sen köpte vi en studentpresent till antonio också :) Åkte sedan hem till honom och han blev mkt nöjd över det snygga armbandet :D Vi myste hela dagen, kikade film och lite så, chillade :)
Söndag, Myste hela dagen, fram till 3 då anton åkte på match, jag somnade snabbt i sängen och sov till kl 7 då han kom hem och väckte mig, vi la oss i soffan och lite senare kom caroline och jerry på besök, dom stannade någon timma och efter att dom hade gått åkte jag också hem :)
så, det var min helg kort och gott!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0