Midsommar/lördag

Hejsvej,
Min midsomamr spenderades hemma, björn skrev 5 min före bussen gick till rönnäng att jag skulle med dit och att jag skulle skynda mig, haha nja det var ju inte ens värt ett försök :) Stannade hemma, som tur var så hade vi folk hemma, vi var en 12 personer, björn satt bakom gitarren och rolle bakom synten, jävlar vad gott det var, sommarkänsla till max! :) Gick och la mig senare vid typ 12 så att jag skulle få 7 timmars sömn, minst!

Idag, dagen har varit oändligt låång, jobbade först till tre, men det var lite folk och inga varor hade kommit så det var bara till att fronta vilket man gjorde klart ganska snabbt. När jag vääääl slutade åkte jag till anton en sväng. Är här nu med, men ska snart hem till Anki och Rolle för att käka grillat, ska bli mumsigt:)

Kommentarer
Postat av: Björn

förlåt gumman!:(

2009-06-21 @ 13:38:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0