Måndag

Först var det skolan, efter skolan åkte jag till anton, vi käkade först pizza och sedan gick vi ner till almölivs och köpte lite candy, chips och cola, sen drog vi upop igen och solade, fast det blev så varmt så jag sofia och anton åkte ner till hamnen och badade, eller ja anton vågade inte ;) haha! Det var as gott och vi låg i ett bra tag,  anton tog lite bilder så jag antar att jag lägger upp en del sen :) Sen gick vi hem och duschade, myste ner oss i soffan med ett stort täcke med gotta i knät och sunesjul på tv, och jag somnade, på två sekunder! haha typiskt mig :) men de var gott!

Kommentarer
Postat av: Anonym

du kanske ser bra ut på utsidan men din insida måste ju va äcklig som sjutton! du äter ju bara skräpmat och godis hela tiden!

2009-06-02 @ 11:37:03
Postat av: rebeccajos

mm, jag vet! hihi

2009-06-02 @ 15:43:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0