Fredag

redan fredag!!! Jos kom in och väckte mig i morse och drog upp mig ur sängen, vi gjorde en sallad och drog sedan in till std för att shoppa lite, men vi hittade ingenting, drog sedan till sss för att bada och sola, blev bara solning i en timma typ, det blåste så mycket och johanna hade lite smått panik över vad hon skulle ha på sig, så vi drog in till torget igen och tittade, där inne mötte vi upp sandra, jos hittade en klänning, dock upptäckte hon att hon hade tappat bort sitt bankomat kort, så jag fick lägga ut så länge, blev genast hem och leta efter kortet men vi har inte hittat det än :(

FICK GYMNASIEINTAGNINGS BREVET IDAG OCKSÅ, ÄR NÅGON NYFIKEN HUR DET GICK FÖR MIG???

Kommentarer
Postat av: Anonym

hur gick det?;) vart ska du gå?

2009-06-27 @ 17:32:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0