Fick mig ett ryck!

inatt kunde jag inte sova, så jag började städa gaderoben, det värsta stället av de alla, inte klädgaderoben utan den där som man har en MILJON grejer i, dock har jag väldigt speciella saker där som 35 st katonger av olika slag, har alltid sparat mina smink katonger som varan ligger i, jag är helt störd! nu är det slängda i alla fall, dags att andas ut.

oj vad jag har spenderat pengar, här är sakerna :
2 parfymer från lacoste
1 parfym från biotherm
1 serie från clinique
1 christina aguilera parfym
3 foundation från estee lauder
2 från clinique
4 prover från biotherms foundation
2 prover från lancomes foundation
5 krämer från clinique
1 rouge från lancome
1 puder från lancome
2 puder från estee lauder
1 läppglans från lancome
1 mascara från HR
1 mascara från clinique
1 puderfoundation från mac
1 solpuder från mac

jaa, nu fattar jag ju nästan var min lön tog vägen förra året, känner mig bortskämd när jag skriver allt detta MEN jag har tjänat ihop mina pengar själv för att köpa mig det, sådeså :)
(vissa saker har jag fått med på köpet)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0