avslutning!

Nu är det avklarat, nu har jag gått mina hela tre år i häggvall och ska nu vidare, känns overkligen jag är ju så liten!:P

Vi hoppar över min morgon, när jag väl var i skolan försenad och grejer så började framträdanden, spelade in några så kanske lägger upp de sen, ni var så duktiga :) Sen var det dags för betyg och grejer, var inte nervös alls, ville bara ta grejerna och springa ut ifrån skolan, kändes så skönt när man väl kom ut! Där stod våran  Limosin som väntade på Mig, Pontan Björn Ludvig och Philip, vi åkte runt en sväng, drack "skumpa" dunkade hög musik och käkade jordgubbar, inte varje dag man har sådan lyx :) väl hemma käkade vi lite glass med mera jordgubbar, mys :)

Kommentarer
Postat av: Elin Van Der Poel

Väldigt fin bild! :) Hoppas att du får en toppen sommar och tre toppen år på gymnasiet :)

2009-06-17 @ 12:59:09
URL: http://vanderpoel.blogg.se/
Postat av: jenniferömar'

du är snygg snygg snygg !!!! :D <3

2009-06-18 @ 17:53:58
Postat av: Anonym

ehhh, är du lite korkad? grundskolan börjar i förskolan, den är alltså 10 år.....

2009-06-18 @ 17:56:48
Postat av: Towwis

Fin bild! ^^

2009-06-18 @ 18:10:20
URL: http://towwis.blogg.se/
Postat av: rebecca

hoppas du tycker det är bättre nu sötnos :)

2009-06-18 @ 21:13:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0