Vilken helg!!

hahah, jag är egentligen helt slut, orkar inte skriva, men känner att jag bara måste!!
Onsdag: Jag och ant åkte till göteborg på morgonen, vi hade ingeting annat för oss, vi kollade lite på gothia och käkade resturang, mer än så han vi inte då vi fick reda på att vi skulle åka till åhus ikväll! det blev snabba ryck hem, och två timmar innan viskulle åka skrev en att hon kunde ta min lördagkväll, TACK! :) Sen åkte jag till anton efter att ha packat, johnny kom och hämtade oss, kalas och och alle var redan in the caar, sen drog vi till std för att hämta upp jennifer och robban som hade den andra bilen, vi åkte bil i 4 timmar, sen var vi framme, bilresan bestod typ av sång till magnus uggla, skratt, tjöt om pissepauser och 1 miljon fotbolls ramsor, klockan var natt när vi kom fram, typ halv ett eller något skullle vi resa tältet, och det gick faktiskt, fasten vi inte såg någonting! haha
Torsdag: Vaknade på morgonen, käkade frulle och gick sedan ner till strander där handbollen hölls, fan vad stort det var, och snyggt, hade verkligen ingenting att klaga på eftersom att solen stekte,var runt  30 grader, inte illa pinkat! tjörns hanbollslag suger, det har vi ju konstaterrat på denna resan ;) Sen drog vi hem, jag johnny och anton drog till ica och köpte potatisdallad korv och grill, sen blev det grillning vid vårt tält, 40 korvar delades ut typ, haha! folk började dricka och ha trevligt, sen blev det dags att sova!
Fredag: upp och hoppa, drog till beachen, FAN vad gött det var! vi bara satt i öltälten och njöt av vädret!! Sen när dagen var över drog vi till en pizzeria och käkade, jävligt gott var det! sen tillbaka till tältet och börja dricka, dock började det att pisseregna vid 1 typ så alla flög in i vårat tält, jag hoppade i sovsäcken och ett tu tre, så somnade jag! haha, så rolig var jag den kvällen, alla andra la sig typ vid 3, hah, jävligt roligt var det i alla fall:)
Lördag: upp, drog till ica köpte frukost, hem väntade på attt johnnys bakfulla skulle gå över, sen åkte vi heem, jag sov typ halva vägen, stopp vid max, käkade och det var så sjukt gott!! sen väl hemma hos anton somnade jag typ på en gång :) efter att ha varit inne i std och lämnat tillbaka förraveckans filmer, och köpt pringels, antons mamma har börjat kalla mig "Pringlan" ;)

detta var en sjukt kortfattad story av dagarna i åhus, men det var goa dagar :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0