Vad vet du om din pojkvän?

vad vet du om din pojkvän?

Namn: Anton Henry Möckborn
Ögonfärg: jag tycker att dom är grå/blåa nu när han är mörkhårig :)
Klädstil: I love it!
Vad heter gatan han bor på?: safirvägen offcourse!
Vad har han för mobil? Iphone!!!!!!! så inte ipod... -.-
Vad vill han bli när han blir stor?: han vill nog bli stor :) hihi, nej han vet inte, kanske ta över flyttfirman??? myckt snack
Har han någon/några systrar?: japp, en!
Har han någon/några bröder?: nejnej
Vilken mat hatar han?: marmelad och ost, tillsammans?? haha
Vad tror du att han skulle göra om han vann 1 miljon?: köpa en snygg bil hoppas jag! 
Vad brukar han göra efter skolan/jobbet?:  vara med mig, gå på matcher, träna ungarna, festa, umgås :)
har han bråkat med nån någon gång?: haha, jaa:P
 Vad har han för musiksmak?: typ olika, magus uggla till nyare låtar :)
Hur träffades ni?: Höhö, msn ^^
Vad påminner dig om honom?: det får jag nog inte säga, då blir han grinig ;)
Vad var det första han sa till dig?: typ, "heej:D"
Vad var det första du sa till honom?: typ, "tja;)"
Vad brukar ni oftast skicka sms om?: typ när vi ska ses, och hur mkt vi tycker om varnadra, händer varje dag :)
Är han beroende av något?: cola? och ifk -.-
Vad kallar du honom?: Anton, antonio, älskling typ :)
Vad kallar han dig?: Rebecca, Bex, Bexon, älskling gumman och allt sådant gulligt :)
Idrottar han?: Nepp, han slutade gymma när vi började träffas typ ;)
Vad har ni gemensamt?: vi snackade om det igår, typ ingenting men vi har alltid as roligt ihop, jag skrattar som fan :) så humor? eller något antar jag!
Om du skulle ge honom en blomma då han fyller år, vilken blomma skulle det vara? rosor :)
Om du skulle beskriva honom med 3 ord, vilka skulle det vara? omtänksam, mysig, min!
har ni gjort sjuka saker tillsammans och vad?: hahah, vi är alltid rätt sjuka faktiskt :)
sover ni ofta tillsammans?: typ alltid :)
har ni framtidsplaner?: Öland v32 :)
Gillar du honom?: jag älskar honom :)

Sötanton, ser ut som att han är typ, 3 år :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0