Shopping


135 är just nu på mina naglar och jag är super nöjd med färgen, den var jätte snygg till mina armband och ringar också, inget köp jag ångrar!

Detta köpte jag i stan, annat jag handlade var en sjal inne på HM, typiskt mig? jaa!! men den va ursnygg! färgerna var, beige och brun i olika nyanser :)

Snygg inte sant? hihi

Efter den korta shoppingturen blev det fika och sedan bio, blev Harry Potter - Halvblodsprinsen, den var faktiskt bra, den laddade verkligen upp för den sista filmen! Det bästa var med den att den var rolig, man skrattade verkligen! ojojoj, harry har gjort det! ... igen

Efter bion åkte vi hem, hyrde film på hk och köpte candy, sen bärde det av hemåt, vi hällde upp ett bad med bubblor och njöt i någon timma, sen gick vi upp och gosade ner oss i soffan och satte på filmen, men efter ett långt varmt bad så blir man väldigt trött, så ja vi somnade ofc! Vaknade vid 3 och krp ner i den våran runda säng :)

Imorse åkte jag från anton vid halv 3, åkte sedan till std och fixade piller till mig, sen blev det shopping i en timma, så lite tid men så mkt funnet, jag hittade - ett par skor, vita tygskor lacoste, en lång jeans skjorta från gina, ett vitt linne från gina, och en poleringsfil från KICKS :)
bilder kommer ofc!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0