Torsdagkväll/Fredag

Åkte till anton på kvällen, vi stack ner till kiosken och hyrde film och köpte lite chips och dricka, filmen vi hyrde var "Wallander, skulden", den var bra, haha :) Sen gick vi och la oss, men det var suuuper varmt, lägenheten längst upp och ingen fläkt eller ngt, två st i en liten 90 säng typ, mysigt :) haha..


Idag vaknade jag runt 9 utav att björn ringde, så jag fick gå upp och låsa upp dörren för han och sofia, kunde inte somna om sen så jag la mig i soffan där dom var och såg på filmen ännu en gång, sen somnade båda två, skit roligt!!!!!! Jos kom och hämtade mig, i bilen var även annie :D Vi åkte hem till annie och käkade medans johanna klippte jerker och tilde :) sen åkte vi till std och johanna köpte nagelack, sen köpte vi super god glass och åkte hem, nu sitter jag och väntar på att Anton kommer hem, blir mys :) vi ska fira 4 månader!

björn sover :D


Kommentarer
Postat av: iaa

klockrent att han håller telefonen i handen och har pizza saken liggandes där :P

2009-07-04 @ 13:50:38
URL: http://sofianew.blogg.se/
Postat av: Anonym

sweeeeeet

2009-07-06 @ 12:24:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0