SöndagMåndagTisdag

Söndag, myste hos anton hela dagen, hände absolut ingenting!!!
Måndag, började jobba halv 9, slutade sedan kl 6, var helt SLUT efter det, trodde jag skulle avlida :) Sen kom jos och hämtade mig, vi åkte till mormor som hade bakat åt oss :D så när vi kom dit så käkade vi tacopaj som hon hade gjort, as gott !:) Sen komma mamma och hämtade oss, vi åkte till anton för att jag skulle hämtade min väska, sen åkte vi hem igen och jag somnade halv 9, då var man trött!! 
Tisdag, Vaknade för c2 timmar, och på de två timmarna har jag gjort mkt, jag har städat hela rummet, dammat, damsugit och skurat golvet, så har jag blivit 2 cm kortare, på håret då! jos klippte av en bit på mitt slitna hår, så långt har jag kommit idag :) Nu väntar jag på att anton slutar typ, så ska väl vi göra något:) hihi..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0