Söndag

Hejhopp! Kom nyss hem från Anton, sov där inatt :) mysigt som vanligt såklart. Inatt åkte vi och hämtade Ant på jobbet, så körde vi in en sväng på donken, för min del blev det en stor pommes med vitlöksdipp, kors i taket var gottt det var! Börjar jobbet 3 idag, slutar kvart över 8, man är så trött efter å ha jobbat så man orkar verkligen inte göra något på kvällen, vilket är synd! typ som igår, eller förrgår, så skulle jag upp vid sju för att fixa mig, åka hem fixa kläder osv. den natten hade jag sovit 3 timmar, så igår när jag kom hem till Anton efter jobbet är typ det första jag gör är att sova,social är jag :) sen vaknade jag när han skulle åka, följde med och lämnade honom, sen somnade man typ direkt när man kommit hem igen, sen upp, harrys-doken-hem-"kanintesomna"-somnade-vaknade :) haha, vilken sammanfattning! right?

De tre rosorna jag fick av anton på våran 3 månaders dag, gud vad tiden går snabbt! Imorgon är det en vecka kvar tills våran 5 månaders dag <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0