sedär ja, jennifer här!

sitter nu med min fjärde färgning i håret idag. nu skiter jag i att få blonda slingor.. haha ;)
först avfärgade vi mitt hår, blev vit i botten, orange en bit, sen en faktiskt fin brun färg, sen la beccis i brun färg, blev mycket bra då, sen skulle vi ta slingorna, och se vem som hälsade på igen, jävla oranga färg, så vi åkte ner till ica för andra gången idag, köpte två stycken chokladbruna färger, nu sitter jag alltså här, väntar på att tiden ska komma så jag kan få se mitt perfekta resultat !
även om dagen har bestått av ful och skabbig hårfärg, har jag skrattat så tårarna sprutat,

tack för en mycket bra dag min vän, du är grym beccis !! :)

/ jenniferömar'

"hellre fula tår, än hår" - fan va grym jag är ! :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0